Tuesday, April 17, 2012

package photography by FA.IZ dan mari terjah 'belogintan'

assalamualikum and hello

hari tu aku ada hit blog worldofsizuka.blogspot.com sebab ter'usha' package photography kat situ. wahhh sangat interesting. banyak package photography yang ada kat situ contohnya [sat nak ingat nama cekelat] Candyfloss, Strawberry Shortcake, Cupcake, Peanut Butter and Jelly, Marshmellow, Lollypop, Kisses, Ferrero Rocher, Butter Scotch, Van Houten, and Chocolatier. package ni bukan untuk orang nak kawen ja kalau yang baru declair boleh nak, forever alone boleh yang join gangster pon boleh. tapi aku tertarik dekat satu ni yang untuk gangster-gangster terkemuka.

ni la package yang aku tertarik 

boleh klik kat gambar untuk ke tawaran package tu. dan sekarang musim instagram so aku pun dah mula addicted nak ada instagram tapi apa kan daya balckberry belum ada application untuk instagram [atau aku je yang tak jumpa lagi] tapi yang aku tau instaphoto ada la. yang paling best kawan aku si pemilik belongintan.blogspot.com dah mula bahan aku sebab BB aku tak dak instagram. untung la pakai Hp ada android. tunggu la aku keluaq iPhone satgi. haha.

untung la hang pakai Hp mahai kan aku hanya mampu BlackBerry cikai ja mana ada android instagram bagai. haha. belogintan yang menggunakan kata-kata ni "I think little kids are awesome" jom la terjah sesama.

jom terjah ramai-ramai
bye.

nota : mood nak berkayak dan hiking sedang di'switch' on kan. =D

2 comments:

NIA said...

tq tolong promote.heee :)

Hazwan Hashim said...

haha... alah no hal la.. =D