Friday, October 15, 2010

TOLONG AKU

memang dh mcmni kehidupan kat IPTA kena buat banyak kerja assignment and whatever lagi. kalau sape yang malas ketinggalan la. aku ni pulak malas nak buat benda-benda ni. ingatkan masuk insitut perguruan bnyk benda-benda praktikal untuk jadi guru padahal kena belajar lagi macam sekolah dulu-dulu. aku suka benda yang praktikal dari yang teori. apa pun semua terlambat. sekarang lagi la dalam dilema nak buat exhibition la G.O x siap lagi article x cukup lagi nak kena buat poem untuk recitation day lagi then book report la ntah buku apa yang aku baca pun aku x tau so nak tulis menatang pa aku x berapa nak tau. idea untuk buat poem pun x mai-mai. semua ni buat aku nak buat keja last minit. huh~~~!!!! letih tau saje la. tempat nak study pn x selesa. bila campur ngan masalah personal lagi tension. duit dah kurang hilang pi mana pun x tau. guna ni macam duit tu kertas je. aduhhhhh!!!!! tolong lah. aku dah tak larat weyh..................... (0,o')

No comments: