Monday, May 14, 2012

Reload Lemak di Restoran Nasi Lemak Cinta Sayang & Roti Jang

assalamualaikum and hello

baru-baru ni aku turun shah alam lagi sekali sebab nk gather dengan family aku. memang tak sedar diri nak exam! fine belagak macam aku budak pandai-tak payah setadi-masuk exam-tulis mencurah2. haha. so bila time kat sana saja la try makan kat restoran NASI LEMAK CINTA SAYANG dan ROTI JANG kat entah section bapa.

adik aku snap sambil parkinson ker??? haha

sedap jugak makan kat situ. ada nasik lemak yang sedap giler. aishhh tak la gila sangat tapi memang sedap la. lepas tu kakak aku suruh try roti jang aka roti john.

nasi lemak cinta sayang



roti jang beb!!! luar biasa punya saiz.




ntah mana dia dapat nama John tukar ke Jang pon aku tak tau. maybe orang nogori kot jang. haha. so kalau nak makan kat area shah alam sini pun boleh ja aku suggestkan sebab tak la mahal sangat. lagipun orang belanja kan semua jadi murah ja. haha. lepas tu ada jugak otak-otak yang sedap.




you know dalam dok tunggu makanan sampai tertido pulak si qaisara ni hah. haha. letih sangat mungkin. haha. tido macam tido tido manja gitu! eleh.. 

tido betul ke main-main??
bye.

nota : then terpaksa strunggle untuk paper EDU 3101 yang killer! bila tak dapat jawab betul-betuk stress sorang2.

No comments: