Thursday, January 3, 2013

Restoran Bisik Bisik Seksyen 7 Shah Alam

assalamualaikum and salam tahun baru

penat semalam terketar-ketar tangan update entry pasal last year trip. padahal trip ke Sabah je pun bukan pergi Milan ke London. *bajet* siap jugak dua post. hehehe.

by the way last week of 2012 i was in Shah Alam revisiting my niece with my mom and brother and the best part is abang bongsu aku nak belanja makan Yazid Burger. kami bertukar title selepas semua orang cakap yang aku nampak muda dari adik aku. hampeh betul! tak pasal-pasal aku jadi adik sulong.




memandangkan abang bongsu aku tu baru dapat gaji dia nak jugak belanja makan burger tu tapi kan part yang menyedihkan kami terlewat ke sana so burger dah habis. hua.... nanges guling-guling depan kedai Yazid Burger tu. nasib baik si akak aku ni ada idea bernas dan memandangkan semua tengah kelaparan idea dia diterima untuk makan dekat Restoran Bisik Bisik, Seksyen 7 ni. menu hebat kat sini mee udang and i choose to eat mee gulong. very delicious! mak aku pulak pekena mee udang johor tu. abang bongsu pekena nasi ayam sebab dia tengah balancekan kesihatan dia. abang ipaq aku pulak ntah mood gatai mai dia nak makan nasi goreng anak dara.

mee udang johor

mee gulong

kepala otak kau

nasi goreng anak dara

nasi ayam
ummm dap dap ummm.... *ala nani rostam*

mee gulong dia sangat best and yummy! mee yang dibalut dengan telur ala ala nasi goreng pattaya disimbah kuah blackpepper memang sangat terangkat.



air tu sangat special khas untuk budak kecik my niece yang macam princess ni. alahai uncle rindu qaisara sudah.... penat layan kerenah budak ni.

bye.

2 comments:

nazril hayat said...

hik3 nsi greng ank dara...untungla ada abg sulung...

Hazwan Hashim said...

abang bongsu la wei... nnt kena jugak pi YB burger tu!