Friday, September 9, 2011

Having Fat at HUSKI ARAU

well hello there world..

korang pernah dengar restaurant HUSKI kat mana2??? haha. actually this was my first time jejakkan kaki kat this kind of restaurant. agak okey restoran makanan pun agak murah. it's more on western food so sapa2 yang teringin nak makan western aku suggestkan korang mai kat sini. murah sedap dan berbaloi baloi. haha. ada pizza ada segala macam chicken banyak la then minuman macam biasa la macam2 ada. nak hapa order ja kalau dia kata x dak maknanya yang tu la yang x dak. haha. sekali mai loghat utaqa dah haih. hehe. cukup senang nak cari restoran ni buka google map x pon guna ja handphone yang canggih2 tu application GPS kan ada. taip restoran HUSKI dia tunjuk sampai depan pintu. hua3. alag bukan susah cari ja pasaraya C-Mart confirm jumpa restoran ni. rupa luaq dia macam ni.
ni rupa luar HUSKI tu.. so bleh agak la dalam mcm mana kan

so tadi aku going out dengan kawan aku si arsyad dan jimmy. arsyad going to have new camlicious then jimmy nak beli barang2 sikit. yang aku ni saja la nak tambah koleksi lemak kat my tummy ni. haha. tu je la keja aku time banyak duit. keja ingat nak makan makan makan makan.. haish. mau x menambah berat badan aku ni. haha.
buku panduan untuk order. kau ado??? 

mak aii besar bena gelasnya. buleh buat mandi ni.

air diet coke utk aku. hua3

kawan aku punya. diaorang share. air kickapoo (x sure ejaan)

ni haa aku punya makanan cajun chicken sandwich

kawan2 aku kongsi beli pizza thai. sedappp ooo. sempat jugak aku dok merasa diaorang punya.

hasil daripada kelaparan yang kami lakukan licin pinggan weh.

kat C-Mart tadi sempat snap rumah kecik ni. nak bawa balik buleh???

kenyang gila la menelan tadi. amboihh sampai x hengat dunia. pastu pergi menghabiskan duit plak beli filter utk my baby. then tolong kawan aku cari camera utk dia. then usha handphone walaupun x nak beli. hidup mesti la up-to-date kan. esok nak attend open house rumah lecturer plak save la budget aku utk esok sebab bolah makan free. nak tapaw boleh x eh??? haha. memang x buleh diajak kalau macam ni punya orang. bye.




2 comments:

Nia Ridzwan said...

weyhhh aku orang arau pon tak pernah p lagi. hak3. best dengaq kata Huski ni xD

Hazwan Hashim said...

try la.. sedap la jugak..murah save budget time memang sesuai.. hua3