Friday, January 4, 2013

IKEA : meatball and some stuff

assalamualaikum dan salam sejahtera

baru-baru ni me and family saja terjah Damansara pergi IKEA sebab nak cuba meatball yang digembar-gemburkan sebagai the yummy food kat ikea. memandangkan aku pun tak pernah cuba lagi so pergi sana semata-mata nak cuba meatball tu. maklum la kedah ni mana la ada ikea bagai ni.



kebetulan dah masuk ikea pusing-pusing dulu dalam tu and my mom grab some stuffs there. aku hanya mampu tengok and the best part is abang ipaq aku belanja frame! yay! lepas dah letih pusing-pusing dalam tu perut pun mula buat hal minta dibelai. misi mencari meatball bermula. beratur panjang dan sebagainya memang menguji perut yang tak sabaq nak makan. aku order meatball, chicken wing for my mom, spaghetti for my abang bongsu and abang ipaq, akak order fish and chip.



sedap dia makan sampai jilat jari

dah habis tu kami pusing tesco and the curve. abang bongsu grab some shirt at the curve. almaklum orang baru dapat gaji memang la macam tu. shopping sana sini. T___T

lepas tu kawan akak ajak pergi rumah sebab lama tak jumpa so off to selayang. kawan akak aku tu memang baik sebab dulu pun rajin jugak datang rumah. insiden accident tu yang paling semua tak boleh lupa. btw main aim sebenarnya nak tengok baby kawan akak tu sekali.

alang-alang dah dekat dengan KLCC so lepak situ dulu sebelum balik rumah. nasib baik cuti-cuti pun tak jam sangat kalau tak memang tak nak aku pergi.




bye!