Wednesday, June 26, 2013

'Family Outing' ke Zoo Negara

assalamualaikum dan salam sejahtera

aku sebenarnya bukan suka sangat pergi tempat-tempat macam zoo ke taman taman haiwan ni. bagi aku semua haiwan samanya. tambah pulak kalau pergi siang hari asyik dapat tengok binatang semua ni tidoq ja memanjang. mau je aku gerak singa harimau tu buat aksi depan aku makan haiwan lain.

jadi cuti hari tu kakak aku dah janji dengan anak dia nak bawa gi jenjalan tengok haiwan kat Zoo Negara. aku macam ala what the betik nak pergi zoo?? ye betik oi pergi zoo tapi takpa aku ikut je jadi tukang dukung bila anak dia letih berjalan. harga masuk zoo ni kemain mahai. padahal nak tengok binatang je kot bro. tapi takpa sekali lagi sebab adik aku yang belanja. hihihi.



kalau dah dekat zoo memang tak dapat tengok benda lain la selain binatang. dengan bau taik gajah le semua pening aku dibuatnya. dah la akak aku dgn abang ipaq aku rajin pusing satu zoo. memang puas ler anak dia tengok binatang.



banyak banyak haiwan dalam zoo tu aku impress bila tengok penguin ja sebab aku fefeeling duduk ostolia. yang lain lantak kau lah dek non aku bosan!




mak aku dengan adik aku ni macam kapel. time dalam zoo tu semua orang bajet kaki kuat sbb taknak naik tren jadi jalan kaki satu zoo. banyak nau lemak aku terbakar. kikiki. mau seminggu aku dalam tu pusing pusing kurus la gamaknya.



bila semua lutut dah rasa longgar baru teringat nak balik. tapi sempat jugak nak camwhore tapi bukan muka sebab semua orang dak muka berminyak. belengas je memasing. tangan ler jadi mangsa.



bye! 

No comments: