Monday, February 21, 2011

NAK JADI KURUS JUGAK


After dah banyak kali saya cuba untuk nak turunkan berat badan saya ni tapi saya masih buntu nak temukan jalan penyelesaiannya.

Hadoi bila baca ja blog orang yang dia kata dia buleh lost weight sampai jadi macam kerangga dan hilang hampir 12kg memang saya agak jealous.

Macammana laa dia tu punya rajin nak berdiet sampai buleh kurus gile??? Terpegun jugak saya bila baca apa yang dia tulis. X kan dengan makan sayur saja saya buleh jadi kurus?? Mesti kena amik hard core diet and senanam yang crazy ni. hahahah.

tapi semalam saya ada try baju kawan saya ni. Actually bkn la baju tapi cardigan. My friend ni bulah dikatakan masuk dalam kategori kurus la jugak ataupun mmg kurus gile. (jangan marah errr).

x sangka bila saya pakai memang muat la cardigan dia tu. Mesti lepas ni bila dia pakai agak loose sikitkan. hahak. Tapi memang saya x percaya la bila saya pakai tu rasa agak selesa and x la rasa diri saya ni gemuk sangat. Lepas ni saya buleh pi cari cardigan pulak la. x payah nak takot nak pakai cardigan lagi la. hahak.

Untuk kawan saya tu thank you la sebab paksa saya pakai jugak cardigan tu walaupun pada mulanya saya x mau pakai sebab takot menampakkan lemak-lemak yang ada kat badan saya ni. (terutama bahagian perut kesayangan saya ni) hehehek.

Jadi ni lah hasilnya bila saya paksa jugak memakai cardigan itu....

1 comment:

Mohd Hazwan Hashim said...

OMG !!we got same name beb !!.. :)
eh how can i folow ur back ??
anywy,thanks for folow me. !!