Saturday, February 26, 2011

::AKU TAK DAK KERJA::

Selalunya bila korang semua ada masalah korang akan buat apa???
Macam mana korang handle masalah korang tu???
Bagi saya masalah tu adalah satu ujian buat kita semua manusia...

Hahaha.. Ala-ala ustaz gitu!! Lawak-lawak!!!
Sebenarnya aku memang penuh dgn masalah skrg ni iaitu Kerja Kursus and the important thing is EXAMINATION.
Dah la satu pa haram pun x study lagi. Assignment pulak bertimbun-timbun.  Dah malas rasanya nak buat apa-apa pun.
Kalau buleh tu nak duk rileks ja. Senang cerita!! hahahaha.. Macam confident sangat nanti nak jawab soalan exam.

bila tgk kawan-kawan aku yang lain bertungkus lumus nak siapkan assignment diaorang aku pun nak buat jugak tapi When it come to internet memang x boleh kata apa dah.
Asal buka ja internet mesti buka jugak sekali blog and facebook.
Memang dah jadi tabiat dah kat diri aku ni.

Bila cakap pasal kawan-kawan aku nak tanya la korang bila kawan korang ada masalah apa yang korag lakukan untuk mambantu kawan kita tu nak selesaikan masalah tu???

Tambah-tambah bila berkaitan dengan cinta.
Au memang jarang tuleh pasal cinta kat blog aku ni sebabnya bukan apa x syok arr jadi jiwang-jiwang karat ni.

Sebenarnya aku kesian tgk sorang kawan aku ni. (malas nak cerita panjang)
Tapi rasa juga macam nak bantu dia. Tapi x pa lah biarkanlah dia selesaikan masalah tu sendiri dulu sebab malas nak ganggu rumahtangga orang ni.(memang x buleh belah betul ayat aku)
Macam pentingkan dri sendiri x aku buat macam ni tapi saja x nak bebankan dia lagi.

Okeylah tu aku sebenarnya ada kerja lagi nak buat ni aku chow dulu!!!!

P/S: actually i dun know what to write so i agak merapu sikit for the post this time.. hehehe

No comments: