Sunday, August 12, 2012

Early sahur with KFC itu pun nak kecoh!

assalamualaikum and happy blessed ramadhan

mesti ada yang macam nak penggal sepak terajang ja kan kepala aku. mau taknya sahur KFC pun nak kecoh macam ayam beranakkan beruang. kan. well yeah. sahur pagi ni aku rasa macam hazab nak makan KFC yang entah macam tak pernah makan! padahal baru ja telan hari tu. [lupa dah bila] haha. gara-gara nafsu makan yang agak buas aku terasa lapar macam jin dalam cerita badang tu hah.

alahai nasib baik ada yang baik hati tengah-tengah malam melayan karenah aku yang macam hantu raya hazab nak makan KFC. thank you che non bagi pinjam kereta. nasib baik ada yang membela nasib nafsu aku malam ni.

nah... KFC penuh woo malam-malam time bulan puasa ni. mungkin tak tahan nafsu siang hari yang membuak-buak apabila lalu disebelah KFC yang berbau ayam goreng. semua muka macam upin ipin ja kan. beratur panjang! hazab lagi sekali aku nak menunggu. dengan ada budak perempuan yang alahai kerintingnya rambut berlari-lari macam tak pernah masuk KFC depan aku! ada jugak yang aku penampaq satgi kan. tak pasal-pasal lurus rambut kau dik macam karisma kapoor. nasib baik mak dia tak follow tweet aku kalau tak naya aku kena sepakan embun pagi dari mak dia yang macam datin tu.


sambil tunggu aku mula memikio nak makan hape. tetiba rasa kenyang menyelebungi perut aku ni hah. mau taknya kena beratur panjang nak membeli tu. dengan ada brother tu yang pakai sleeveless nampak bulu ketiak haish hilang selera makan den.

dua tiga tujuh puloh eman minit aku tunggu dapat jugak beli. haish. tunggunya macam nak beli sekali meneger padahal nak beli world hunger meal and coloneal burger ja. aduh. tak pa demi perut kesayangan aku lautan api takkan aku redah cuma pintu KFC aku terjah! [pantun la sikit kan bulan-bulan puasa ni kasi ceria]


Penangan muka pakcik ni la aku mengidam!
 balik tu aku bedal la apa yang aku beli tu. sambil tu aku jalan-jalan kat blog HoneyKoyuki terjah travelog dia kat Bandung. almaklum la teringin nak pergi sana! hahaha. and first time makan KFC ambek masa yang lama. kalau tak dua tiga saat aku bedal dah tinggal tulang ayam ja dalam pinggan. maybe makan dengan mata yang mengantuk membuatkan aku macam nak tidoq sambil makan ayam! puih...

bye.

selamat berpuasa! seminggu je lagi!

No comments: