Wednesday, November 24, 2010

SPM::SPM::SPM

sekarang kan musim peperiksaan SPM so aku nak cerita la sikit pasal aku dengan exan aku tu. haha. actually aku ni seorang yang agak pemalas la. boleh kata kawan-kawan yang lain study teruk2 aku ni tidur atau sembang kosong je. haha. bagi aku "nak takut pa dengan periksa" hahahaha... bila time nak masuk dewan baru la nak baca semua. gelabah semacam tapi aku jeran sebab kawan-kawan aku yang baca buku tu lebih gelabah dari aku. apa la mereka ni dah study hard macam batu pun masih risau giler.. lek luu... hahaha.. pastukan bila dapat ja kertas soalan aku macam biasa masih ketar tapi sikit ja.. cool tu masih ada. penting tu. aku duduk belakang sekali time exam. bukan senang tau untuk tiru ingat duduk kat belakang senang ke nak meniru lagi susah tau sebab examiner suka berborak kat belakang mereka bukannya nak ronda-ronda pun. haha.. depa pun malas jugak lorh. manusia. elaun nak keja sikit-sikit ja. aku jawab berdasarkan apa yang aku tau ja la. tapi yanng penting bagi aku buat yang senang dulu than baru ita tengok yang susah. itu prinsip yang aku guna bila kureng belajar tapi nak jawab exam. tapi time nak motivate kawan-kawan mengalahkan dato' haji fadzilah kamsah. haha.. macam-macam aku kata kat depa. bila time kat aku macam pa gi. hehe... tapi semua tu aku lalui dengan penuh semangat macam orang kata la semangat tu is very important. betul tak??? so ni ja la aku bleh kongsi yang lan tu lain kali la sebab battery lappy sudah mau habis daa... wokeyh!!!

No comments: