Sunday, April 3, 2011

BILA 'DEAL' ITU DILANGGAR

Hai semua...
Today was the wonderful day nak tau x.
Sebab one of my friends dah langar 'deal'
Dapat lah merasa makan SECRET RECIPE!!!
Sedap giler...
Tau kami makan kat mana???
Kat KUALA PERLIS bukan KUALA LUMPUR!! hehehek...
Tapi kesian jugak kat dia terpaksa habiskan duit melayan perangai kawan-kawan dia ni.
Tapi nak buat macam mana janji tu tetap janji jugak.
Tapi aku ni x lah jahat sangat.
Disebabkan kesian kat dia aku pilih je makanan yang murah-murah.

So aku pilih untuk makan 'White-dark Chocolate Cheese'
Sampai muak aku jadinya makan cheese.

Ni pulak sebagai aku punya pencuci mulut.
'Single Scoop Ice Cream'


Orang cakap sambil menyelam minum air so kami pun apa lagi sambil makan menciluk gula kat Secret Recipe tu. hahahahahahak.....
Idea aku la ni.
Ye la kan dah kita bayar mahal2 pa lagi ambil je la apa yang depa bagi free.
Dah ada depan mata tunggu lagi.
Cilok jangan tak Cilok!!!

Ni pulak kawan aku punya dish.
(Ustaz Baby)
Curry Mee.. sedap jugak *sebab aku try tu yang tau sedap ke x tu
Sampai x habis dia makan so aku Si Tong Sampah ni lah yang habiskan.
YUMMYYYYY!!!!!

Hah ni pulak yang Papa punya (Aiman Fahmi)
Dia makan pa ntah nama nya.
Spegheti pa ntah nak sebut pn x tau. 
Tapi sedap... Meet ball dia perghhhh LAZAT!!!

Ni yang dia jugak.
Tu Milk Shake sebenarnya silap ambil order dia order lain yang lain yang sampai.
Kempunan kawan aku nak makan Oreo Shake!!! hahak...

Ni pulak pinggan orang yang kena belanja.
Dia makan pa ntah.
Vegeterian punya dish.
Sesuai untuk aku actually sebab aku kan vege!!!
Sedap jugak... salad nya fresh gitu!!!

Ni orang yang keluarkan duit belanja kitaorang yang nakal ni.
Notti... Notti....

Ni Ustaz Baby yang x sabar nak pergi karok!!!!

PAPA!!!!
Alolo... comeinya papa.
Aiman Fahmi... kalau makan begitu fokus.
Susah nak snap picture dia.
ROONEY la katakan!!!!!
*perasan

Ni pulak pemilik blog ini.
Bukan pemilik SECRET RECIPE yeeee...
Rakus gila bila makan macam mana la orang x labelkan kau SI TONG SAMPAH!!!
hahahahahahkkkkk......

Lepas ja pergi secret recipe tu kami sempat lagi pergi berkaraoke.
Agenda yang tidak dirancang!!!
Sakit tekak aku terjerit-jerit.
Kalau suara sedap tu okay la tapi sebaliknya.
Mujur x hujan!!!!! :P

Tengok tu Ustaz Baby yang terlalu teruja dapat menyanyi.
Mengalahkan Amy Search!!!

Abang macho kita *papa yang perasan dirinya handsome.
Penuh kemachoan bila snap picture.
Sebaliknya bila camera di off kan terlompat macam kera kena belacan.
Pernah tengok kera kena belacan????
Aku pn x pernah tengok.. hehek

Ni bukti kami berkaraoke.
RM20.00 per hour.
Penat oooo nyanyi!!!! suara jadi serak dah ni.

TERIMA KASIH ARSYAD MUHAMAD 
belanja kita orang!!!!!
Hope You Will Always Happy With Her Till The End......

No comments: