Tuesday, March 20, 2012

20 MAC 2012

assalamualaikum and hello..

setelah sekian lama bergelumang dengan bertan-tan assignment now curi sikit masa nak update blog kebetulan hari ini kelas start pukul 10 am. ye la kan sibuk sikit bulan Mac ni sbb assignment datang bertalu-talu. actually have lots of story nak share sebabnya before school holiday hari tu aku kena buat school base experience ala-ala pi observed goyang kaki sikit balik and i choose my former primary school. [bukan apa saja ja nak habaq kat cikgu cikgi cikga aku yang aku yang dulu malas kat sekolah pun boleh jadi cikgu] best la jugak buat natang alah tu tapi boring yang amat sebab aku buat sensorang. yang bab pergi sekolah ni malas nak cerita panjang-panjang nanti kalau aku jadi pencuri masa lagi aku tulis okey. before that nak ucapkan HAPPY ANNIVERSARY to my mak and arwah abah. buat Mak semoga panjang umur, sihat dan murah rezeki selalu dan buat arwah Abah yang dah masuk tahun ketiga meninggalkan kami sekeluarga semoga rohmu dicucuri rahmatNya dan ditempatkan bersama orang yang beriman. amin.

buku ni cun and colourful

teruk sgt tu fokussss

okay ini lakonan semata-mata
and yeah semalam bukan main seronok aku dengan kawan-kawan aku [ash, mira and teha] mandi tepung kat kafe. tanpa segan silu tersipu-sipu. sangat biadap kan? hahaha. Happy Birthday Arsyad yang sambut birthday yang ke 20 tahun ni bukan dua tahun okey! tua dah kau ye. bila nak kahwin? sorry la no hadiah dari aku sebab tau saja la tengah sengket. tepung ja aku dapat bagi untuk hang. kalau nak mintak la kat bapak gula hang tak pun ibu gula hang! kisahnya nak bagi helmet yang si mira and teha pinjam then terus dengan tiba-tiba kau kena belasah dengan diaorang. hah ambek padan muka mandi tepung la hang. sangat tua muka hang masa tu. then dah habis tu makan kek and taking pics. that was the best ever thing we had in our campus life kan. memang seronok kalau prank orang.

hantu tepung begini rupanya


the cake ASS??? itu kerja mita and teha
selesai babak satu sambung pulak la dengan geng laki buat prank. yang ni teruk sikit bukan setakat tepung siap ada telur lagi. aipppp... bukan telur tu tapi telur ayam la. jangan la biru sangat. sangat la payah-liat-nak-mampos nak prank utk kali ni. lebih sejam tunggu birthday boy keluar bilik and ton of ideas dah cuba dilakukan. at last dapat jugak kami mandikan hang dengan tepung buat kali kedua dalam satu malam. sangat best! yang kali ni kek special. hasil kerja budak laki. hahaha.

bukti lelaki kreatif

busuk!!!
bye.

nota : luckily my birthday dalam cuti. hope tomorrow will be more meaningful. =P okay gotta go to class. Happy Birthday kpd semua yang sambut birthday bulan MAC! and this how my friends appreciate me.

2 comments:

Arsyad Muhamad said...

thanks heaps guys! ;D couldnt pay u guys enough.

Hazwan Hashim said...

welcome.. btw i smell of secret recipe.