Sunday, February 26, 2012

cerita seposen

assalamualaikum and hello..

macam mana nak start cerita ni tetiba speechless pulak dah. sudahhh. cerita je lah pasal natang makanan kempunan aku ni dulu. two weeks ago [teringat cerita lama pulak] gila kentang nak makan potato spring dan semua ni gara-gara CE post pasal potato spring kat blog dia la ni. aku ni dah la mudah addicted dengan post yang ada kaitan dengan makan-makan ni. memang nafsu tidak terkawal.

boleh dikatakan [ayat skema] sepanjang dua minggu ni asyik dok nak makan potato spring ja. mengalah orang mengidam anak sulong perkahwinan ke limabelas ja. haha. so tonight i when to the night market semata-mata nak beli-makan-kenyang potato spring ni.



natang ni lah aku ngidam sampai terkejar-kejar aku nak beli tadi. nasib baik tau sempat jugak aku beli sebab tinggal dua batang ja lagi kalau tak ngidam untuk seminggu la pulak lepas ni. terima kasih la akak ye. murah ja natang potato spring ni dua hengget secucok. kau mampu nye nak beli.

nampak cam best-sedap-lazat kan? tapi harem x sedap pon
lepas balik ja dari beli natang ni dengan apam balik dua biji kecik-comei-cute-murah RM0.40 per biji terus gi lepak bilik member untuk ber'usrah'. haha. usrah?? usrah main-main macam main pondok-pondok dulu tu masa kecik cenoet tu. sembang la pasal posting nanti [amboi semangat yang tinggi] pasal nak pi vacation pastu masuk part Islamic sikit pasal umrah, haji cerita pasal hari kiamat [insaf la jugak]

sambil tu mulut tak berhenti mengunyah sebab member aku beli makanan yang banyak tambahan itu pula aku seorang yang dikenali sebagai tak-boleh-tengok-makanan pantang ada semua aku ngap masuk mulut.

apam balik rasa juga tidak enak sangat

yang ini agak lazat sebab ada cabai jeruk [cili]

nasi goreng utk perut Ash

keropok lekor idaman malaya [liat jugak sbb sejuk dah]

peneram/telinga keling/telinga K*L**
bye.

nota : title tiada kaitan dengan cerita. sekian. haha.

4 comments:

muh_aimin said...

weyh pinggan sejibik cam aku ha...

Hazwan Hashim said...

haha,, kdai sama kot. weh bila cuti jom g jalang2..

Amierah Nabillah said...

Laparlah tgk gambar2 ni! Kat sini takde makanan macam tu T_______T Tak sabar nak balik malaysia :(

Hazwan Hashim said...

masak la. hehe. alah.. bulan jun ni kan balik? rilex laa. nnt makan puas2 tapau bawak balik ireland skli. hui3