Monday, May 21, 2012

What's Your Perodua Story?

assalamualaikum and hello

heh.. perodua dalam proses nak dekatkan diri dengan pelanggan so why don't we join this kempen "What's Your Perodua Story?". kita boleh share cerita / gambar / bedio kat situ. boleh je sebab senang sangat just log-in here  www.peroduastory.com.my tapi aku tak dak la cerita sebab aku tak pakai pun perodua tambah la nak pakai BMW kan. haha.

so maybe my second kakak aku punya cerita bunyi macam ni :

"kereta keluaran Perodua yang saya mula-mula 
guna ialah MyVi sebab dia compact dan jimat minyak tetapi
saya tak pernah memandunya kerana walaupun saya ada lesen kereta
saya tetap takut untuk memandu jadi adik saya saja yang guna. 
untung la adik saya tu!"



dan kereta kakak aku juga telah dipandu oleh aku untuk berfoya-foya dan telah digunakan sebagai kereta pengantin yang telah di make-up oleh mak andam secantik mungkin. haha.


dan bagi aku sebab memilih kereta keluaran perodua sebab:

#sangat jimat minyak dan dapat aku jimat duit
#mesra pengguna sebab kecik so tak payah nak cari parking yang luas
#senang nak basuh 



jadi tunggu apa lagi jom klik dan kongsi cerita perodua kita bersama!

bye.

No comments: