Monday, September 24, 2012

SOALAN KANDID !

assalamualaikum and eceh selebriti ke derrr ?

selalunya kita baca kandid ke hape yang seangkatan dengannya dalam newspaper segmen artis lepas tu baca dalam magazine URTV, mangga, intrend, maskulin, remaja bla bla bla tapi sekali sekala aku pun nak jugak main kandid-kandid ni. jawab soalan sambil piling piling selebriti hot antarabangsa. eleh.. hot sangat kah kalau selalu masuk majalah sekolah je ??? jom chekidaut !

aset paling mahal yang pernah dimiliki?
rumah

cita-cita sebenar mahu menjadi...
wartawan

bahagian tubuh yang hot?
eh itu rahsia!

cara mengisi masa lapang?
blogging, twitter, baca magazine

telefon bimbit yang digunakan sekarang?
blackberry & sony ericsson

haiwan yang paling ditakuti?
lipas for sure

wangian pilihan?
ubermen but still try nak tukar

gelaran masa disekolah...
wan tempe tapi perasan org panggil hensem :p

kalau dah tua nak jadi macam siapa?
of course macam arwah abah

siapa anda 10 tahun akan datang?
dah kahwin ada anak dan menetap di luar negara bersama mak dan keluarga

jom kita GELAK ramai2x kat gambar ni !!!
standard 6 picture !


so let's ajak org lain try sama.

tag : nazrilyenyen fikri 'atif cheik wan arsyadahsyat azrisyazwani

2 comments:

Azri Syazwani Muda said...

oooo takut lipas rupanya hihi

MESSYSERABUT said...

haha... bukan takut cuma lipas tu yang takut kat aku.