Monday, October 1, 2012

Dulu punya cerita la =)

assalamualaikum and hai semua

weekend hari tu aku balik rumah so bila malam bosan punya hal aku geledah gambaq time aku kecik dulu. wei terus rasa kiut wei! tu aku nampak la hampa pun dok buat muka kiut. dok ikut aku buat muka kiut tu pasaipa ?? nak penampaq ??? hahaha. tudia aku dok merepek dah ni cepat ! cepat ! kembali ke landasan yang benar.


ni dia muka aku time kecik cenonet memang tak boleh belah. haha. macam nak tampaq laju laju selaju 195km/h pon ada gak. mak ai mau terpeleot kang hidong aku. dah la tak berapa nak mancung. cekepet ja aku tangok. haha.


yang ni time dengan adik aku bersimpuh atas kereta. memang aku dari kecik photogenik tengok tu senyum ja kan. adik aku pun jeles sebab aku hensem dari dia. sebab tu muka dia macam macam asam jawa extra. hihi.


gambaq ni pulak time kecik jugak tapi besaq la sikit dari yang atas tu. masa ni lebih kurang umur 4 tahun kot. lupa dah. biasa la dah besaq nyanyuk sikit. hahaha. naik kereta api feeling feeling pergi singapore. pi universal studio. hikhik !


ni pulak time raya. tu boleh la ambil gambaq ni buat sampul raya tahun depan. boleh ??? stail dulu bila raya konfem nak pakai sampin bagai la ni mau lempaq jauh jauh. tunggu kawen plak baru nak pakai sampin. haha. entah bila pun tak tau.



sekarang ni dah besaq gedabak dah. boleh jadi bapa orang dah pun. ehem ! ada yang kata hensem ada jugak dok jeles kat aku. hahaha. perasan siot ! aku tak makan supplement ni semua tapi bila orang kata hensem tu rasa macam nak ja withdraw semua duit bank in kat orang yang puji tu. muahaha. hiperbola deh ! terus ignore bila orang puji. haish sapa yang puji aku kalau bukan diri sendiri ja banyak puji so bank in kat diri sendiri ja la. haha.  :D

so bila besar ni kena la kita sedaq diri sikit. berubah la kearah kebaikan. demi diri sendiri dan keluarga serta orang sekeliling. hehehe. motivate sikit.

bye !

5 comments:

Fareha Noor said...

menyelusuri kehidupan abang handsome! kakakaka

Hazwan Hashim said...

muahaha.... ya ka???? segan la pulak !

nazril hayat said...

kelas kau hazwan..tapi blog hit kau ada mcm aku??muhahahahahaa...

Azri Syazwani Muda said...

HAHA penat gelak. muka tak berubah dari dulu! hehe

Hazwan Hashim said...

nazril hayat : lain la hang 14 juta hit sampai nuffnang rm3000

azri syazwani muda : gelak aku noo.. haha.. dah nama pun aku takkan nak ubah jadi aaron aziz pulak. haha.