Tuesday, February 19, 2013

CNY Holidays

assalamualaikum dan selamat sejahtera semua

ish dah lama tak berblog eh. tak tau nak update natang apa. so godek-godek gambar then ada la idea sikit nak update. nak update panjang-panjang memang tak dak idea dah otak fikir assignment yang bertimbun tu ja.

so how was your CNY holidays? best ke tak? yeah aku macam okey sikit la sebab sekarang dah boleh baca entry-entry blogger lain kalau ada kat rumah. wifi sudah ada maaaa. hehe. nasib baik abang bongsu sanggup nak membayar bulan-bulan. jadi CNY hari tu tak kemana sangat pun stay at home makan tidoq makan tidoq was better. tapi ada jugak hari yang terpaksa keluar untuk enjoy.

first kena keluar ikut mak pergi kenduri di Balik Pulau, Penang. rumah sedara mara haruslah kena pergi. kalau tak mak bising cakap nanti aku kawen orang taknak datang pulak kan. disebabkan dah ada kat penang dan pergi beramai-ramai paksu ajak singgah Padang Kota dulu untuk pekena sotong kangkung. my favorite dish kalau pergi padang kota selain pasembor.




adik aku yang tengah mem'bajet'kan diri. nasib cousin aku (tudung merah) tu baru darjah 5! huh!


selang dua tiga hari pulak aku keluar lagi ke Penang jugak dengan kawan-kawan aku untuk membeli seluar kuliah walaupun tak masuk list itu yang aku beli. asalnya nak beli selipar or bag je kan. hazabedah punya mahal at last masuk Brands Outlet aku capai dua helai seluar satu untuk kuliah satu untuk jenjalan. mudah cara kan.



aku ni pelik sikit pergi pakai baju lain tapi tengah meronda berhenti makan terus terpaksa tukar baju sebab makan dengan gelojoh sampai kuah terpercik sana sini. loqlaq sangat wei. dari pakai baju ni...


bertukar jadi ni 
(nasib baik beli baju dulu sebelum makan tu)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

menari seoul garden tapi opening soon so bebai balik sambil hentak-hentak kaki sebab tak dapat makan kat seoul garden. tapi aku ada baca kat satu blog ni cakap sijil halal JAKIM belum diluluskan lagi untuk seoul garden QueensBay Mall tu. 

bye!

habiskan entry cepat-cepat nak check ticket ke KL bulan mac ni. haha.

No comments: