Saturday, April 13, 2013

jangan tau nak mengkeji saja

assalamualaikum dan salam sejahtera

happy weekend guys. so how's your plan tomorrow? wish it's going dengan baik sekali and full of blast. jangan jadi macam kami kereta tersadai tepi jalan sebab kehabisan minyak.


pertamanya nak cakap memang takdak yang kedua pun yang aku ada snap picture of something yang mana at first aku macam menghina depa dua ni. tapi aku rasa aku keji sangat buat benda tu sebab aku tak patut gelak kat depa dua tu. 

oh betapa rasa bersalah tu aku tak mampu nak cakap macam mana tapi ada jugak rasa macam 'ohh i supposed not to do that way. laughing like hell' actually time aku pergi rumah yenyen hari tu aku ada ternampak makcik ni and husband dia naik motosikal roda tiga (kenderaan orang cacat *maybe*) dan dia duduk dalam bakul tepi moto tu. i called it bakul sebab aku tak paham apa orang panggil benda tu. hihi. tau tau nak keji orang je kan aku ni. tak guna betul. 

so aku gelaklah sekuatnya nasib baik time tu tingkap kereta tertutup kalau tak orang mesti pelik dengar aku mengilai. haha. nasib baik kawan aku cepat-cepat sedarkan aku dari terus gelak. amat bernasib baik kalau tak memang aku takkan berhenti gelak. Ya Allah aku memang tak dak niat nak hina pasangan tu tapi aku pelik sebab tak pernah tengok in real orang naik macam tu. yang lawak tu makcik tu buat muka selamba badak je dalam tu macam takdak apa-apa berlaku.


gila respect kat makcik tu. so jangan suka mengkeji orang dan tolong lah lihat diri sendiri sebelum tengok orang lain. maafkan saya makcik pakcik. ampun... harap Tuhan akan murahkan rezeki mereka berdua walaupun macam mana depa sekalipun. amin.

bye! 

twitter @MessySerabut | instagram : mohamad_hazwan | www.facebook.com/messyserabut

2 comments:

MalizaMah said...

Header baru lagi... masyukkk

Hazwan Hashim said...

biasa2 saja. hehe.