Tuesday, April 30, 2013

TANAM POKOK NAK TAMBAH OXYGEN

assalamualaikum dan salam sejahtera

SELAMAT HARI PEKERJA 2013...
sebenaqnya tinggal lagi dua belas hari untuk aku dan rakan-rakan nak exam tapi sempat lagi aku dok update blog. study memang tak ler. tahap steady sangat meninggi. nota depan mata tapi tangan-otak fokus dekat laman sosial.

banyak lagi topik nak kena cover. alahai penat otak aku macam ni. weekend ni dah nak balik rumah dan confirm tak buka buku dah. asyik nak ngadap tv ja.

so i decided to start my journey toward exam sebab aku dah jauh terpesong dari landasan. sem lepas-lepas kalau time macam ni memang dah semua subjek cover tinggai nak review sikit-sikit ja tapi sem ni tidak la pulak malahan sempat lagi aku terhegeh-hegeh buat benda lain.

disebabkan aku kena study hard sampai tak tido malam then i think i need fresh air and enough oxygen so i let my room have this. tanam sendiri der.



at least dia boleh cover sikit-sikit oxygen yang roomate aku curi serta rakan-rakan ambil tika mengadakan lawatan ke bilik aku.

bila malas aku akan buang masa untuk merenung benda alah ni. eh apakah???

bye!

follow twitter @MessySerabut | instagram : mohamad_hazwan | www.facebook.com/messyserabut

No comments: