Wednesday, May 4, 2011

bakpo la ngan mu ni wan???

Tarikh keramat : 4 Mei 2011

Bakpo la jadi gini??? haha... you know what today I didn't attend a class which is Madam Rozita's class because of my overslept. Lawak gile!!! Bukan sebab x set alarm or not tapi sebab terlalu mengantuk yang teramat sangat sampaikan alarm bunyi pun terus turnoff gitu aje. Rasanya kena bela ayam pulak kot lepas ni tak pun beli jam loceng yang beso punya tu. Paling teruk kan my roommate too didn't attend the class. Sama la kami dua kan. Dia tu aku tak kisah sangat la sebab main game sampai lewat malam pukul bape tido pun aku x tau tapi yang aku ni aku pelik sikit, nak kata tido lewat semalam padahal awal daripada biasa. Last night I slept at 12.30 a.m. Kira awal la tu kan??

Habes ja MACBETH practice terus balik bilik makan maggi perisa ikan bilis. Sejak bila ada maggi perisa ni???  Solat isyak. Buka FaceBook jap then terus tido sampai la overslept ni. Haha... Okay what kan??? 

Usually I sleep at 2.00 a.m. Boleh pulak kan nak bangun awal pagi pergi kelas. Atau ni gara-gara aku ni nak sangat jadi jahat kot. Tak la jahat mana kan???? hahahaha.....

Ni memang kira sejarah la aku kat maktab ni sebab x pernah pernah ponteng kelas tapi hari ini sejarah tercipta untukku!!! Bukan malas or what nak pergi kelas tu tapi dah terlebih tido pastu plak bangun lewat gila. Kelas start pukul 10.00 a.m aku bangun pukul 10.40 a.m. Tu pun lepas my class assistant called me. Lewat 40 minit kot. Then nak pi kelas dalam keadaan yang dah terlewat gila tu????? Cari malu ja wei... Baik aku terus tido je kat bilik lagi bagus. Tapi memang dah x boleh tido la kan sebab agak takut cuak. Bukan cuak cuma kaget ja.

Kalau fikir balik la kan memang rasa nak tergelak gila. Lawak pun ada gak la sikit. Moh le kita gelak kuat-kuat noh.. hahahahaha.... ape la nak jadi ngan aku ni???? Hah.. Padan muka aku!!!!

p/s: 
to Madam Rozita Rashid. I'm so sorry I didn't attend your class today. Terlebih tido la madam...

to my beloved MOM and late DAD. I'm so sorry too. Tak sengaja la mak... abah... heeee.... janji x buat dah!!!
      

No comments: