Tuesday, May 10, 2011


I'm a stage manager of Macbeth dramatization


Sebenarnya bukan nak cerita yang tu.
Semalam (petang) aku ngn sorang lagi kawan aku ni dok try baju yang kami nak pakai dinner nanti then ada la amek2 gambar sikit. Then tadi aku ada la tunjuk kat kawan aku baju yang aku bakal pakai malam tu. So bukannya nak menunjuk cuma nak tau komen depa ja. Mana la nak tau ada idea bagus dari depa semua. Ada yang cakap kena tambah lagi eksesori, ada yang kata lawa dah dan macam2 la. Pastu we all ada meeting untuk drama Macbeth tu then aku tunjuk la kat kawan aku sorang ni. Lagi la agak terkejut sebab dia kata:

"Ni baju yang hang nak pakai ka? Hg amek gambaq model mana ni???" 

Terharu gila aku sebab cara dia jawab tu jujur gila. Haha.. ada ka badan aku ni macam model??? Mungkin dia kot salah tapi aku agak la kan kembang sikit. Dah la keluar pi Aloq Setaq hari tu ada orang kata muka aku macam Remy Ishak. Macam Aliff Satar la. Hmm... mungkin kena tukaq jadi artis plak kot. Hee...

-ni la gambaq yang aku katakan tu-


No comments: