Thursday, October 6, 2011

karnibal inobasi bedahgigi :D

hoi semua orang kampung...

"Pedagogi". korang tai tak maksud 'pedagogi' ni?? hah axtually aku pun tak berapa nak tau sangat maksud benda alah ni. sekali dengar bunyik macam lucah pon hada gak. 'pedadoggy'. hua3. kepada yang enosen yak paham tu just dok diam-diam baca saja jangan dok banyak tanya plak. Karnibel Inobasi Pedagigi/Karnival Inovasi Pedagogi tu la pasalnya aku nak bagitau dalam entry ni. maklum la hari ni ada karnival sedemikian yang aku x tau ntah apa motif aku dapat berlangsung kat IPG Kampus Perlis ni tempat aku dok setadi la ni. menurut cerita orang kampung aku <mai celah mana org kampung aku ni> karnival ni macam nak bagitau la inobasi-inobasi senduk untuk digunakan sebagai alat bantu mengajar nanti lepas semua dah posting x kira la dalam hutan ka luar hutan ka yang bapak jauh kah gila dekat ka.



ala ala model dah aku tengok minah ni

ye la kan dah nama pun cekgu kan perlulah berkorban jiwa raga belajar main sumpit ambek lesen perahu utk pi mengajar. hoi lari topik dah ni. kira benda2 yang depa dok buat ni bleh la guna masa nak mengajar nanti. ahh ghasak lah bak kata pepatah org muda mcm Cik Epal Gonjeng. memandai ja aku menabah. karnival ni boleh kata semua budak bapak budak mak budak terlibat sama la. apa yang cuba disampaikan tu aku pending sikit nak jawab. macam-macam aku tengok tadi sampai pening nak tercabut otak lutut aku. ada yang dok buat blog, ada video ntah apa aku x paham motif, permainan tu yang best sikit sebab ada hadiah walaupun x seberapa hanyalah snek yoes kaler biru tu je. aku bantai je ada aku nak kesah ke. yang aku tau aku dengan geng yang sama serabut meli aka milo tau pergi ke booth ujung sana ke ujung sini mintak coklat pastu mencapub sikit then cabut lari. kacau orang sana sini ngumpat sikit-sikit pastu balik. suasana dia macam ni...

kita sokong punya kawan2 buat kerja

semangat beno ko jelas tp satu haram aku x paham

buat muka x malu main sebab nak hadiah free

hoi suke beno dia

amboih dia gumbira tahap cipan org mai tgk booth dia

bajet mcm hampa paham dia habaq pa
lepas tu jalan2 lagi. selagi ada kudrat x akan lepas peluang nak ronda semua tempat tgk apa la inobasi sangat yang depa tu dok buat siang malam. hua3. memang insurans x dak la dok ngumpat orang kat sini. haha.

hoi x penah tengok bola mungkin dua org ni..
ibarat meludah kelangit sebab gambaq aku.

alahai terencat budak ni..kesian

ni geng dok kat dalam. mcm x dak org melawat. kesian plak singgah pi la sat.

p/s: ada junior cun la wey.. parkinson aku!! hehe.

bye.

2 comments:

Fatin Idris said...

sonok bena dia post kali ni yaaaa..

Hazwan Hashim said...

memey sonok la.. hee.. mimpi2 aku..