Monday, October 3, 2011

BOOK NOTE TIPS

hey bloggers..

pagi tadi lepas aku 'taksub' dok blogwalking tiba2 gatai ja tangan ni dok pi ambek one of the plastic file atas meja studi aku tu. rasanya dah berkurun jugak la file tu aku tak belai manja dia. kasihan!!! hambek kau. hehe. kalau dah ambek tu takkan aku dok tengok saja kot kan. for sure la bukak then bila dah bukak file tu tara... jeng.. jeng.. jeng..

abaikan mejaku yg agak messy dan serabut tu

this book la
i found that two journey book of mine masa sekolah menengah dolu dolu. ala ala diary la jugak tapi its not diary because everyone can read it and commenting on it except yg purple in colour tu sebab that one i used to kutuk and maki orang ada jugak untuk puji2 orang dan i used to write something regarding myself to tell my parents apa yang aku rasa dan apa yang aku nak yang belum tentu i can get it. *annoying* rasa lawak kan bila seorang lelaki ada that kind of book. haha. hey!!! ingat laki ni pokok ke tak dak perasaan. kami pon tau jugak sedih gembira. we guys also have feeling. bajet dalam hati ada taman sejambak bunga. haha. nak tengok dalam tu aku simpan apa??? layan ja the pics kat bawah ni.

my target for my PMR exam tapi x dpt byk ni pon

dah kecewa dgn PMR try utk SPM plak x capai jugak

just utk bakar semangat ja. huuhuu. abaikan MASKULIN tu koleksi sem lepas. hua3.
yang paling aku sayang dalam banyak harta dalam buku tu this note (kat bawah) given by my beloved ABAH during my PMR examination (2007). now he rest in peace beside Allah. wait... Al-Fatihah buat abah (sedekahkan utk my abah). my abah pesan suruh sentiasa memperbaiki diri dan ubah hidup keluarga. abah aku pesan suruh dapat kerja yang mantap-mantap nak jaga Mak, Kakak-kakak dan Adik aku. kan aku abang dalam keluarga. suddenly I MISS A LOT TO MY BELOVED ABAH. kelmarin petang puas aku nangis bila teringat kat abah. "Mak, abang rindu kat abah sangat-sangat. Teringin nak sembang dengan abah lagi macam dulu and abang tau mak selalu rindu abah kan??" kami satu family always rindu kat abah. miss you so much. 'ya Allah tempatkanlah abah dengan orang beriman amin'.

that note yg aku sayang. since year 2007. abah tuleh kalut2 but still have deep meaning for me
tadi aku asyik dok blogwalking jumpa la tips2 nak blogging cara betul dari blog2 femes ni MelRomeo|Melz dan Great Teacher Onizuka depa ni memang superb la bab blogging ni and nak gain banyak visitors. rasanya dah jadi macam kerjaya kedua sebab monthly dapat wah ber'k' 'k' duit. kaya! kaya! so hope semua readers blog ni messyserabut.blogspot.com terus support blog ni untuk aku terus blogging dan thanks kepada follower, readers dan other bloggers yang jadi inspirasi untuk aku blogging. study time!!! :D bye.

p/s: wish me luck dalam exam this sem dan sem2 berikutnya. next year dah degree. can't wait. amin.

6 comments:

♥Intan♥ said...

study study and be strong my friend! support hg eventhough tak follow XD haha

Azni Zulaikha said...

sob sob...sedih weh..btw canteknya tulisan hg time pmr dulu! hahahah berseni2 gitu!

Amierah Nabillah said...

cantiknya tulisan! for a guy kan :) aww, my dad passed away too. be strong k? :)

Hazwan Hashim said...

intan: tq la support aku.. hehe.. strong2~

ajnee: tulisan cover memey cantik cer bg tuleh karangan sure mcm cakar ayam perisa durian. haha

bell: haha.. cantik la sgt.. hua3. control la sebab nak simpan lelama. hihi. ouh.. feel sorry for u too.. be strong too okey. be the best.

Blog Eazy Izzuddin said...

good luck ! dalam berblog..
ku sokong..hik2.. xD

wah..
nak lawan juga koleksi maskulin gua..
xD

Hazwan Hashim said...

thnk u!!! koleksi tu bkn banyak mana pon la.. haha