Thursday, March 7, 2013

Bored Entry

assalamualaikum and hello... tak jawab dosa jawab sayang aku kat hampa. ceit. *tahan plastik nak muntah*

intro bagi salam sangat tak boleh belah ya rakan-rakan. macam harem. harem means haram not harlem shake. kihkih. fyi aku sebenarnya bukan tau pun pasal harlem shake ke ntah apa semua tu. tolong explain sikit??? malas nak youtube ka google. macam buang masa baik aku baca blog-blog kat bloglist aku lagi bagus! mehmeh. untung sapa dok kat bloglist aku.

sebenarnya aku tengah tunggu jugak entry dari nanirostam aka mak hanis zalikha kebaboom tu. hikhik. macam lawak kan. tak lawak pun aku aku serius. *tolak spek* eceh bila masa aku pakai spek ni?



ish dah melampau aku pesongkan tajuk entry ni. hehe. actually aku ni baru ja mengenal erti domino's pizza. macam kelakar kan. kuno nak mampus. padahal domino's pizza terpampang ja kat landmark central kulim tu  haa. dulu aku takut-takut nak makan domino's ni takut tak sedap atau just a fake pizza macam dok jual kat pasar malam but since dah terbuka kat perlis ni aku pun menjinakkan ala jinak-jinak merpati membeli pizza kat situ.

oh God! sedap jugak. nak tambah lima kali boleh tak?? banyak duit kan. haha. dan semalam aku temankan kawan aku belikan pizza tu kat someone special la kot kan then hajat aku tak nak melantak telah aku cabuli. order dua regular pizza bayar sorang separuh. dah la tak bawa cash. tak withdraw lagi time tu konon nak bayar guna card la lepas tu kak pizza tu cakap sistem tu tak berfungsi lagi kat situ even mesin pun tak dak.

tercari-cari gak aku mesin nak cucuk card tapi tak jumpa. uhh. *jeling akak tu* nasib baik kawan aku ada cash kalau tak kena aku merantau cari bank terdekat. haha. tu la belagak nak guna card padan muka.


entry mengarut! bye!

follow twitter : @MessySerabut | fb : www.facebook.com/messyserabut | instagram : mohamad_hazwan

3 comments:

Unknown said...

Salam alaik.. aip hazwan... akhirnya ku temu ua blog mu...haha.. knal tak cek??? jangan buat tak kenal...cek kawan shud waktu smktj 2009.. (alya)... done follow u..follower yg ke 182..hehe....hope remember and follow me back... http://disebalikhumaira.blogspot.com

Hazwan Hashim said...

eh hai... hang ka. tq follow! blog picisan ja pun.

Hazwan Hashim said...
This comment has been removed by the author.