Thursday, September 29, 2011

ARTIS CUN DAN GOJES

holla bloggers..

hey ramai dah artis kita yang bertudung kan sekarang ni. syukur ramai yang memilih jalan kebaikan. susahkan nak memilih jalan kebaikan ni. memang memakan masa yang lama. nak tau kenapa 'messyserabut' buat entry ni hari ni?? sebabnya 'messyserabut' ada baca paper Utusan Malaysia hari ni pada ruangan Hits. so 'messyserabut' tengok2 topik utama hits hari ni  pasai 'Perubahan Diana'. hah dia mana satu ni??? banyak artis kita nama Diana kan. siapakah gerangan Diana itu?? sebenarnya si Diana yang 'messyserabut' nak cerita ni si Diana Amir yang berlakon jadi Sam dalam citer 3, 2, 1 Cinta tuh. dia sekarang dah berubah imej kepada wanita bertudung. uih.. sekali 'messyserabut' tengok si Diana Amir ni mengenakan tudung di kepala. memang cun melecun habis la. cair jantung paru hati limpa 'messyserabut'. hehe. sorry terover la plak. dan ada jugak artis yang memang dah bertudung yang cun melecun gojes sampai parkinson bila 'messyserabut' tengok mcm Yuna, Heliza Helmi. overlagi. haha.

gojes kan??? hmm.. aku dah cakap.
sebelum ni pun dah ramai artis Malaysia yang berubah pakai tudung contohnya Kak Wardina, Kak Nora, Irma Hasmie, Ummi Sharifah Aini, Kak Catriona Ross. dan sapa cakap kalau pakai tudung x dak lagi job yang datang. ada jaa. lagi bertambah limpah ruah lagi hada la. x lupa Kak Aisyah yang nyanyi lagu 'Bahtera Merdeka' tu. semangat patriotik mestilah ada dalam 'messyserabut'. hua3. tapi dalam banyak2 kakak-kakak artis kita yang berubah untuk berhijab cerita Kak Catriona Ross la yang paling 'messyserabut' ingat sebab 'messyserabut' ada terbaca dalam paper. citer dia agak menarik perhatian 'messyserabut'.  'messyserabut' kalau baca paper semua ruangan akan dibaca. ekonomi, sukan, dalam negara, retis x retis sampai IKLANEKA pun hentam saja. memang xkan rugi la ink depa print paper tu. tapi kalau Harakah tu pending sikit nak baca. hua3.

kak Nora yg sekarang ni produce lagu kanak2 comei

Wardina Safiyah

Irma Hasmie yang cun giler

cerita Kak Catriona pakai tudung mula lepas dia pi satu kedai mahal jual tudung ni dengan kawan dia. lepas tu ntah la tiba2 terasa gatai tangan plak Kak Catriona ni cuba la pakai tidung tu then terus tengok kat cermin cun ke tak cun pastu terus dia rasa bersalah dan rasa lain. macam sesuatu berlaku dan rasa macam nak menangis terus dia menonong ja balik rumah. dan mulai hari tu dia betul2 nak berubah. dia minta nasihat dari kawan dia dan macam2 la. then lastly dia pilih nak terus berhijab sampai sekarang. dan yang si Diana Amir ni dia sebenarnya dah lama rasa nak bertudung cuma belum sesuai bab masa then lepas habis ja filem dia yang ke berapa ntah 'messyserabut' x berapa ingat dia sekarang dah mula pakai tudung dan sungguh la tersangat cun habis. kalau nak tengok Diana Amir ni pakai tudung boleh la tengok kat Utusan Malaysia (29 September 2011) ruangan HITS.

Catriona Ross
dan 'messyserabut' harap lepas ni ramai lagi artis kita yang akan berubah kearah kebaikan. yang TAK BERAPA ARTIS pun mungkin anda juga perlu berubah kearah sedemikian. ingat walaupun korang dah pakai tudung still ada laki yang minat, job pun x akan hilang insyaAllah. dan akan bertambah gojes dan cun. rezeki akan bertambah mencurah2 ibarat kulat tumbuh lepas taufan melanda. hehe. chill and bye~ 'messyserabut' sokong artis pakai tudung. cun melecun.

No comments: