Friday, July 8, 2011

apabila...



1. apabila kami diminta menjadi arkitek

haha... pernah x korang tgk pelan yg dilukis oleh arkitek/engineer yg berwarna-warni? siap ada nama lagi? pernah? hah.. tapi bila kami di suruh lukis pelan kami buat yg terbaekkk punya. so colourful. ceria. sedap mata memandang. so hasilnya jadi begini. arkitek faqih, fatin, kay, aku dan afifi. haha... :-P

gila bapak cun pelan ni


2. apabila kami nak masuk kelas

hmmm... kami akan berpusu2 berebut nak masuk awal (tipu tahap gaban) sebab takot x buleh duduk barisan hadapan so kami akan berkumpul seakan2 perhimpunan "bersih" suapaya kami dapat apa yg kami hendakkan. jadi tidak kisah kalau ada adegan tolak menolak di situ. gila bapak tipu nyah... haha

tudiaaa.. semangatnya!!! phewww..


 3. apabila kami diminta menggantikan rafael nadal (x sure ejaan)

part ni paling pelik sebab kami (kawan2 aku ternasuk la aku) menyalahgunakan racket. apabila orang setanding nadal menggunakan racket utk mengatok bola tenis kami menggunakannya sebagai penghalau lalat/lipas/tebuan/menangkap rama2/kumbang.

mana kau nak lari hah!!! 

selain itu racket yg kami miliki juga dijadikan guitar apabila kebosanan. disini kami menyerlahkan bakat yg ada utk bermain gitar melawan yuna/ana raffali. tapi kami lebih advance sebab bermain 'guitar' di gelanggang tennis.
sempurnanya jiwaku.. harus ku mandi lepas ini sebab ketiak ku busuk......



4. apabila diminta mengubah lagu.

bakat yg selama ini terpendam dan hampir terpadan terus menyerlah. hah tudiaaaa... rappers ada, ella ada, faizal tahir pun ada, penyanyi bisu pun ada. nak hapa semua ada. tekun memilih tempo yg sesuai dan x masok langsong. kah..kah..kah..

akhir sekali internet jadi sasaran


"KAMI BUDAK SERBA BOLEH"




2 comments:

Ana Jannah said...

hahahah...bnyk la pulak tipu kan..:P

MOHAMAD HAZWAN said...

ye la.. kih3.. tipu sunat je tu..