Wednesday, September 21, 2011

Mak Aih. Contest Blog EAZY IZZUDDIN?!

holla bloggers..

Mak Aih. nak tanya ni korang pernah x jalan ke blog ni??? EAZY IZZUDDIN kalau koang x pernah jalan sana tunggu apa lagi mula la perjalanan anda di sana. kat blog dia ni korang boleh tengok la ada photography ada gadget ada tulisan (of course la kan) hehe. macam-macam ada tau. nak cerita la sikit pasal si eazy izzuddin ni kat korang bukan nak ngumpat ke hapa ke cuma nak cerita la bagi korang kenal sikit dia ni sebelum korang terjah blog dia x la korang kena culture shock nanti.

si EAZY IZZUDDIN ni student lagi la kat UniSEL amek finance kot kalau x silap. aku kenal dia pun kat blog la sebab dia ni minat photography macam aku jugak macam aku minat si annas easkey tu la. tapi dia lain sikit dari aku sebab dia ni "FAN OF SI KUNING" aku x la plak. aku suka hitam baru nampak elegance. ecehhh.. nak tau x si kuning tu hape??? "si kuning" eazy izzuddin tu ialah kereta swift idaman kesayangan dia.

dari cara dia blogging aku rasa macam dia ni happy go lucky dan peramah. x sombong. tu yang best make friend dengan dia ni. dia ni suka lepak jugak dengan kawan2 dia. eh ye ke??? betol la kan kalau x percaya baca la blog dia. nak tau raya baru2 ni dia sempat jugak lepak dengan penyanyi meletop Malaysia si akak Farah Wahida. curlasss.. kawan dengan retis tu. hehe.

aku nak promote la jugak lepas korang baca entry2 kat blog si fan of si kuning ni jangan la lupa nak join the first contest yang dia anjurkan ni. best woohhh. hadiah agak lumayan jugak. dia punya follower dah 1k so dia ada janji nak buat contest so dia lancarkan la contest dia. aku ni terhegeh2 lagi nak jumpa follower yang sebanyak tu. hehe.


kalau nak tau lagi banyak pasal eazy izzuddin blog contest ni klik je la kat si gambar atas ni confirm dia bawa ke sana terus. hehe. ehh wait korang kenal ke si eazy izzuddin ni?? jom terjah muka dia ni. hua3. jangan marah arr eazy izzuddin. 

dia dia masa lepak raya bersama kak Farah
tapi antara aku dengan dia sapa hensem lagi??? hahaha...

ni plak aku dengan muka eksited plak haha.




 p/s: jangan lupa join tau contest ni. thanks kawan yg sokong aku. best!!! chill.. bye.

6 comments:

Blog Eazy Izzuddin said...

wah!....
thanks karena join
hehehe....
i likeee

Hazwan Hashim said...

kena bagi menang nih~ hhehehe

Rtp Farra Arisha said...

arisha pun nak join juga laah!!
btw, goodluck ya :)

Hazwan Hashim said...

thnk u.. jgn lupa join okey~

Aqilah Azmi said...

BOTH HANDSOME :D HAHAHAH

Yna Sakinah (De' Qoya) said...

hey.. nice2.. im one of the juri n sy bg pihak eazy jugak nk say thanx for joining the contest :)