Thursday, August 4, 2011

DAY 4: RAMADHAN STORY

assalamualaikum..

dah masok hari keempat puasa kan hari ni. sekejap je rasa (bajet macam dah limablashari dah puasa) haha. hmmm.. hari ni sahur macam biasa masih guna diet punya juadah. laa apa lagi Nesvita 3in1 laa. mana la nak buleh masak tomyam dgn nasi goreng kampong kan pagi buta. haha. lepas ja sahur sambung tido balik macam biasa. bangun plak pukul 6.4o solat subuh macam biasa jugak tido balik sampai pukul 7.15pagi buta.

hari ni kelas aku ada gerko (main2 seronok2) tennis so memang letih la kan sebab x boleh minum air. hypo sekejap tadi. main mengalahkan org nak bertanding mau nya x letih macam cipan. lepas tu macam biasa continue class sampai tengah hari balik membuka puasa kilang taik mata. memang maju la kilang aku tu. sampai pukul 3 lebih pergi pulak kelas agama. hehe (alim sebentar bersama kit kat). lepas habis kelas agama sambung plak kelas ganti language development sampai pukul enam then chowww pergi mencari makanan nak mandi buka puasa. serbu bazaar dua tiga poloh minit beli sikit sebanyak makanan balik bilik terus mandi dan bersedia utk buka puasa. hah.. masa kelas ganti tu part paling best kami kena present about song we like the most so task tu sebelum puasa lagi memang la bermacam video clip yg ada. pastu ada la satu group ni buat lagu fireworks by katy perry. hah. tercabut sikit pahala puasa hari ni.

lepas maghrib tadi kami ada kelas ganti lagi so malam ni x sempat nak berjemaah buat tarawih di surau. tapi x pa itu sunat je kan. lepas abis kelas sambung buat survey utk assignment math. ronda2 dua blok abes selesai keja aku. so esok mau balik rumah mungkin akan tergendala aku punya ramadhan story buat dua tiga hari. al maklumlah rumah saya no wifi hehe. ada berukban malas nak bayar padan muka semua. semua apa aku la yg padan dengan muka. so selamat sambung puasa. niat sebelum tido okey.

yang baju biru tu belanja saya kebab... terima kassihhh..


No comments: