Sunday, August 7, 2011

DAY 7: RAMADHAN STORY

assalamualaikum..

ohh.. dah seminggu dah kan kita puasa. hmm.. sekejap je kan. mcm mana khabar puasa korang??? haha.. aku still okey jee. hari ni sahur kat rumah so bangun mcm semalam jugak cuma lewat just dlm 5minit iaitu pukul 5.20pagi. mak aku yg gerakkan jugak. hehe. manja kan aku. okey sahur hari ni makan nasi dengan daging lagi. lepas tu aku minum 3 gelas air kosong terus tido. so air x sampai la 1 liter aku minum. lepas tu mak aku kejutkan lagi solat subuh then aku teruuuussss tido sampai pukul 10.00 pagi terbangun buka tv tgk citer "OPAH GAGA" sampai pukul 12.00 then baru nya mandi. hua3. kesian berbau la satu rumah kan.

then sambung tgk tv lagi "ketuk2 ramadhan" dgn kak sheila dan faezah elai yg nak kahwin x lama lagi. sambung lagi tgk melodi. haha. keja tgk tv je walaupun citer x menarik kan. hari ni aku kena balik kampus dah so x sempat la nak berbuka kat rumah sebab nak balik naik bas. so dalam pukul 2 lebih aku suruh adik aku hantar ke stesen bas. nasib baik bas ke main terminal x lambat sgt. so sampai2 aduhhh.. tiket ke kangar dah habes. gilo. nasib baik pakcik tu baik tolong cari bas kat aku. so dapat la aku  naik bas pukul 4.00.

sampai pun dah lewat kat kampus dalam pukul 6.45ptg so menyuruh kawan aku belikan aku makanan. berbuka hari ni dengan kawan2 aku kat bilik si akmal ni. aku makan nasi ayam dengan ayam bakar. mentekedarah kawan aku punya murtabak sikit dengan teh ais. lepas tu terus balik biliik utk solat. lepas solat mngadap lappy terus. hua3. malam ni aku x pergi sembahyang tarawih sebab agak letih dan nak fokus buat assignment. hehe. so dok kat bilik je la. hehe. so kepada semua selamat berpuasa esok. bye.

p/s: tetiba minat kat NAJWA LATIF hehe.. cinta muka buku. bila nak buat cinta blogger???

No comments: